FÖRBÄTTRA KUNDUPPLEVELSEN MED RÖSTENS KRAFT

Sätt rösten i centrum för alla kundmöten i varje del av kundcykeln

Boka en DEMO

EN SÖMLÖS KUNDUPPLEVELSE GENOM HELA KUNDCYKELN

En konsekvent, röstbaserad kommunikation stärker ditt varumärke och gör det mer mänskligt. I dagens snabba värld fylld av chatbottar och automatiserade meddelanden vill kunderna ha en varmare och mer empatisk kundupplevelse under hela köpprocessen. Ta ditt varumärke närmare kunden med Enreachs röstlösningar för en heltäckande omnikanalupplevelse.

Embedded Voice

LÅT OSS FÖRENA RÖST OCH DATA

Datacentrering kan inte baseras på isolerade applikationer. Därför bestämde vi oss för att integrera embedded voice i befintliga applikationer.

Läs mer →

ImproveCustomerExperience

Microsoft Dynamics 365

GE MICROSOFT DYNAMICS 365 EN RÖST

Skapa mänsklig värme i dina kundinteraktioner genom att lägga till datadrivna rösttjänster i din Microsoft Dynamics 365-miljö.

Läs mer →

enreach-contact_rt

Framgångsberättelser

Case Pohjantähti

Upptäck hur Enreach (tidigare Benemen) hjälper till att förbättra kundtjänstens produktivitet, skapa lägre kostnader och öka kundnöjdheten. (Case in english).

Läs mer →

KUNDSERVICENS FRAMTID – LADDA NER VÅR RAPPORT

Vår rapport sammanställer forskning och erfarenhetsbaserade kunskaper om framtidens kundservice och förväntningarna på den. Med den här rapporten vill vi ge dig några tips, idéer och riktlinjer som kan ge dig inspiration när du omprövar processer och verktyg för din kundservice.

DYK IN I RÖSTEKNOLOGINS VÄRLD

Vi finns där när du behöver oss, och är osynliga när du inte gör det

Vill du veta hur vi arbetar?

Oavsett dina kommunikationsbehov har vi en lösning som förändrar hur team samarbetar, kunder lyckas och företag fungerar. Låt oss diskutera dina behov ytterligare – vi älskar att träffa nya, spännande människor.

Kontakta oss