FÖRBÄTTRA KUNDUPPLEVELSEN MED RÖSTENS KRAFT
Sätt rösten i centrum för alla kundmöten i varje del av kundcykeln
Boka en DEMOEN SÖMLÖS KUNDUPPLEVELSE GENOM HELA KUNDCYKELN
En konsekvent, röstbaserad kommunikation stärker ditt varumärke och gör det mer mänskligt. I dagens snabba värld fylld av chatbottar och automatiserade meddelanden vill kunderna ha en varmare och mer empatisk kundupplevelse under hela köpprocessen. Ta ditt varumärke närmare kunden med Enreachs röstlösningar för en heltäckande omnikanalupplevelse.
Embedded Voice
LÅT OSS FÖRENA RÖST OCH DATA
Datacentrering kan inte baseras på isolerade applikationer. Därför bestämde vi oss för att integrera embedded voice i befintliga applikationer.
Microsoft Dynamics 365
GE MICROSOFT DYNAMICS 365 EN RÖST
Skapa mänsklig värme i dina kundinteraktioner genom att lägga till datadrivna rösttjänster i din Microsoft Dynamics 365-miljö.
Framgångsberättelser
Case Pohjantähti
Upptäck hur Enreach (tidigare Benemen) hjälper till att förbättra kundtjänstens produktivitet, skapa lägre kostnader och öka kundnöjdheten. (Case in english).
KUNDSERVICENS FRAMTID – LADDA NER VÅR RAPPORT
Vår rapport sammanställer forskning och erfarenhetsbaserade kunskaper om framtidens kundservice och förväntningarna på den. Med den här rapporten vill vi ge dig några tips, idéer och riktlinjer som kan ge dig inspiration när du omprövar processer och verktyg för din kundservice.
DYK IN I RÖSTEKNOLOGINS VÄRLD
Vi finns där när du behöver oss, och är osynliga när du inte gör det
Vill du veta hur vi arbetar?
Oavsett dina kommunikationsbehov har vi en lösning som förändrar hur team samarbetar, kunder lyckas och företag fungerar. Låt oss diskutera dina behov ytterligare – vi älskar att träffa nya, spännande människor.
Kontakta oss