LÅT OSS FÖRENA RÖST OCH DATA
Datacentrering kan inte baseras på isolerade applikationer. Därför beslutade vi att ta Embedded Voice till de befintliga applikationerna.
DOWNLOAD GUIDEÖVERSIKT AV EMBEDDED VOICE
Embedded Voice är en företagsomfattande lösning som ger en helhetsbild och en kontrollpanel för all kommunikation. Embedded Voice säkerställer att varje röstanslutning i verksamheten känns igen inklusive alla slutpunkter såsom mobilabonnemang, mjukvarutelefoner, hårdvarutelefoner, smartphone-appar och anslutningar för enhetlig kommunikation. Röstsamtal till och från de här slutpunkterna spelas in i datasjön och tillhandahålls för vidare analys. Samtidigt hanteras dataintegritet, säkerhet och åtkomstkontroller med olika åtgärder.
Embedded Voice har utformats för att stödja och komplettera kontaktcenter och kundservice via omnikanal. Hur smidig tjänsten är och hur väl den fungerar kan följas genom övervakning och rapportering. Systemadministratörerna kan använda applikationer för tjänstehantering för att konfigurera systemet. Embedded Voice-tjänster kan integreras i de utvalda tredjepartssystem som behövs i kundtjänstarbetet.
Enkelhet med kraft
Din telefon är alltid med dig och det är även Embedded voice. Vår mobilapp gör att du kommer åt alla Embedded Voice-funktioner var du än befinner dig. Och allt görs med oöverträffad användarvänlighet.
Full kontroll
Genom att ställa in din närvaro kan alla i din organisation se om du är tillgänglig. Koppla samtal till din röstbrevlåda eller kollegor när du inte kan svara. Samtalen dirigeras som du vill.
Ha koll på när du ska agera
Aviseringar visas när något viktigt händer – till exempel när köerna i dina servicepooler blir långa och du behöver agera.
Avancerat telefonsystem
Voice for Windows
Embedded Voice för Windows ger Windows-enheter en modern röst. Det är en avancerad telefonlösning för olika behov – från en grundläggande mjukvarutelefon till växel och upp till en komplett callcentermiljö. Och den är till och med kompatibel med Outlook.
Öppna bara din bärbara dator och börja prata!
Förvandla din webbläsare till en telefon
Voice for Browser
Ingen installation, inget krångel, inga komplicerade uppdateringar – öppna bara webbläsaren och börja prata! Med Embedded Voice för webbläsare tillhandahålls alla de telefonfunktioner som företag och kundtjänstmiljöer kräver och är baserat på WebRTC-teknik. Säljare med lättanvänd programvara.
Inbyggd mobilapp
Voice for Android and iOS
Plattformsspecifika mobilappar och användargränssnitt för att hantera Embedded Voice. Mobilappen hjälper användare att enkelt använda, hantera och övervaka Embedded Voice-tjänsterna genom att erbjuda funktioner för närvaro och tillgänglighet inklusive en personlig och företagsrelaterad adressbok samt synlighet för samtalshändelser.
Färdig integration
Voice for Salesforce
Nå kunder i deras föredragna kanal utan uppdelning av information eller dataförlust. Det spelar ingen roll om det gäller chatt, e-post, självbetjäning, samtal till fastnätsnummer eller mobiler – med Enreach kan du erbjuda omnikanalsamtal direkt inom Salesforce.
Öka produktiviteten och sänk den totala ägandekostnaden
Voice for Microsoft Dynamics 365
Spåra data från säljsamtal, kundförfrågningar, försäljningsförfrågningar, supportfrågor med mera och kombinera dem med övriga data från Microsoft Dynamics 365 för att bygga en komplett profil av kunden.
Embedded Voice från Enreach - Lädda ner vår guide
(Guiden är på engelska.)
Vi finns där när du behöver oss, och är osynliga när du inte gör det
Vill du veta hur vi arbetar?
Oavsett dina kommunikationsbehov har vi en lösning som förändrar hur team samarbetar, kunder lyckas och företag fungerar. Låt oss diskutera dina behov ytterligare – vi älskar att träffa nya, spännande människor.