Siirry sisältöön.

customer-exp

Kokonaisvaltainen näkymä ja kattava raportointityökalu kaikkeen viestintään.

take-coontrol-of-your-meetings-2

Toimivat työkalut älykkäämpään, dataohjattuun asiakasviestintään.

Tutustu Enreachin tekoälyä hyödyntäviin ominaisuuksiin!

NAV-tekoaly-asiakaspalvelussa

explore

Löydät täältä ladattavat oppaamme, tulevat tapahtumat, uutiset ja menneet webinaarit. Materiaalit ovat englanniksi.

news

Lue blogistamme uusimmat artikkelit ja tutustu asiakkaisiimme.

Lataa uusittu versio suositusta oppaasta!

(in English)

CustomerService_Guide_Cover-1

Tallenne webinaarista

Tekoälyllä aikaa yrityksen arvoa tuottaviin hetkiin

Näin AI tukee myyntiä ja asiakaskokemusta

Katso tallenne

Enreach & Aiwo -yhteiswebinaari: "Tekoälyllä aikaa yrityksen arvoa tuottaviin hetkiin"

Tule mukaan webinaariimme kuulemaan Helenin Anu-Elina Hintsan kokemuksia siitä, miten Helenillä on päädytty keskittymään arvoa tuottaviin "superhetkiin".

Webinaarissamme asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisen kokeneet asiantuntijat keskustelevat siitä, miten tekoäly vapauttaa ihmiset keskittymään yrityksen kasvuun, eli kohtaamisiin, jotka ratkaisevat asiakkuuden jatkuvuuden tai uuden asiakassuhteen syntymisen.

Mikäli et ole vielä kuunnellut edellistä webinaariamme häiriökysynnästä, käy kuuntelemassa se täällä

Webinaari on suunnattu kaikille liiketoiminnan ja asiakaspalvelun kehittämisestä kiinnostuneille.

Webinaarissa keskustellaan mm. näistä:

  • Mitä ovat yrityksen superhetket ja miksi keskittyä niihin?
  • Milloin kannattaa palvella ihmisvoimin, milloin AI-agentilla ja milloin itsepalveluna?
  • Miten asiakaspalvelu vauhdittaa myyntiä ja asiakaspitoa?
  • Mitä on arvokysyntä ja miten siihen pääsee käsiksi?

Webinaarissa mukana

JaniJokela

Jani Jokela
COO
Aiwo

JenniJokiperä

Jenni Jokiperä
Director, Commercial & Transformation
Enreach

anu-elina-hintsa-300

Anu-Elina Hintsa 
SVP of Customers and Services Business unit
Helen