Kokonaisvaltainen näkymä ja kattava raportointityökalu kaikkeen viestintään.
Toimivat työkalut älykkäämpään, dataohjattuun asiakasviestintään.
Löydät täältä ladattavat oppaamme, tulevat tapahtumat, uutiset ja menneet webinaarit. Materiaalit ovat englanniksi.
Lue blogistamme uusimmat artikkelit ja tutustu asiakkaisiimme.
Tallenne webinaarista
Tekoälyllä aikaa yrityksen arvoa tuottaviin hetkiin
Näin AI tukee myyntiä ja asiakaskokemusta
Katso tallenne
Enreach & Aiwo -yhteiswebinaari: "Tekoälyllä aikaa yrityksen arvoa tuottaviin hetkiin"
Tule mukaan webinaariimme kuulemaan Helenin Anu-Elina Hintsan kokemuksia siitä, miten Helenillä on päädytty keskittymään arvoa tuottaviin "superhetkiin".
Webinaarissamme asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisen kokeneet asiantuntijat keskustelevat siitä, miten tekoäly vapauttaa ihmiset keskittymään yrityksen kasvuun, eli kohtaamisiin, jotka ratkaisevat asiakkuuden jatkuvuuden tai uuden asiakassuhteen syntymisen.
Mikäli et ole vielä kuunnellut edellistä webinaariamme häiriökysynnästä, käy kuuntelemassa se täällä.
Webinaari on suunnattu kaikille liiketoiminnan ja asiakaspalvelun kehittämisestä kiinnostuneille.
Webinaarissa keskustellaan mm. näistä:
- Mitä ovat yrityksen superhetket ja miksi keskittyä niihin?
- Milloin kannattaa palvella ihmisvoimin, milloin AI-agentilla ja milloin itsepalveluna?
- Miten asiakaspalvelu vauhdittaa myyntiä ja asiakaspitoa?
- Mitä on arvokysyntä ja miten siihen pääsee käsiksi?
Webinaarissa mukana
Jani Jokela
COO
Aiwo
Jenni Jokiperä
Director, Commercial & Transformation
Enreach
Anu-Elina Hintsa
SVP of Customers and Services Business unit
Helen
Hei siellä!
Meistä olisi mukava kuulla sinusta
Ota yhteyttä© 2025 Copyright Enreach