katso webinaaritallenne

Kokonaisvaltaista ymmärrystä häiriökysynnästä

Miten analysoida asiakaspalvelun kohtaamisia tekoälyn avulla?

KATSO WEBINAARITALLENNE

MILLAISIIN PUHELUIHIN YRITYKSENNE ASIAKASPALVELIJAT KÄYTTÄVÄT AIKAANSA?

Tällä tiedolla on merkittävä vaikutus liiketoiminnan kehittämiseen.

Häiriökysyntä on ilmiö, joka vaikuttaa asiakaspalvelun tehokkuuteen. Sen vähentäminen johtaa parempaan asiakaskokemukseen ja tehostaa liiketoimintaa.

Webinaaritalleenteen agenda:

  • Häiriö- ja arvokysyntä – mistä on kyse
  • Häiriökysynnän vaikutukset liiketoimintaan
  • Häiriökysynnän vaikutukset asiakaskokemukseen ja liiketoimintaan
  • Asiakkaan ääni ratkaisee – teknologian ja tekoälyn avulla sitä voi kuunnella paremmin kuin koskaan
  • Häiriökysynnän vaikutukset työntekijäkokemukseen?
  • Kysymykset & vastaukset

Kesto: 45 minuuttia

Webinaarissa mukana

JaniJokela

Jani Jokela
COO
Aiwo Digital

JenniJokiperä

Jenni Jokiperä
Director, Customer Experience
Enreach

 

Titta-Luoma

Titta-Liisa Luoma 
Director, Customer Service
Terveystalo

Katso inspiroiva webinaaritallenne!