Tallenne webinaarista

HÄIRIÖKYSYNTÄ: ANALYSOI ASIAKASPALVELUN KOHTAAMISIA TEKOÄLYN AVULLA

Katso tallenne

Häiriökysynnän vaikutukset liiketoimintaan

  • Kasvavat operatiiviset kustannukset
  • Huono asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelun jatkuva ylikuormitus, koska häiriökysyntä on osa kokonaiskysyntää
  • Huono työntekijäkokemus

Tässä webinaaritallenteessa kuulet, miten tekoälyn avulla analysoidaan asiakaskohtaamisia, vähennetään häiriökysyntää ja viedään puheludatan hyödyntäminen kokonaan uudelle tasolle ilman manuaalista tiedon keräämistä.

Webinaaritallenteen agenda:

  • Häiriö- ja arvokysyntä – mistä on kyse?
  • Häiriökysynnän vaikutukset liiketoimintaan
  • Häiriökysynnän vaikutukset asiakaskokemukseen
  • Asiakkaan ääni ratkaisee – teknologian ja tekoälyn avulla sitä voi kuunnella paremmin kuin koskaan
  • Häiriökysynnän vaikutukset työntekijäkokemukseen

Webinaarissa mukana

JaniJokela

Jani Jokela
COO
Aiwo Digital

JenniJokiperä

Jenni Jokiperä
Director, Customer Experience
Enreach

 

Titta-Luoma

Titta-Liisa Luoma 
Director, Customer Service
Terveystalo

Katso inspiroiva webinaari!