Skip to the main content.
Resources to level up your business communication, CX and customer service skills. Download guides and watch webinars.
Explore our latest articles, partners and AI-driven features.
Tallenne webinaarista
HÄIRIÖKYSYNTÄ: ANALYSOI ASIAKASPALVELUN KOHTAAMISIA TEKOÄLYN AVULLA
Katso tallenneHäiriökysynnän vaikutukset liiketoimintaan
- Kasvavat operatiiviset kustannukset
- Huono asiakaskokemus
- Asiakaspalvelun jatkuva ylikuormitus, koska häiriökysyntä on osa kokonaiskysyntää
- Huono työntekijäkokemus
Tässä webinaaritallenteessa kuulet, miten tekoälyn avulla analysoidaan asiakaskohtaamisia, vähennetään häiriökysyntää ja viedään puheludatan hyödyntäminen kokonaan uudelle tasolle ilman manuaalista tiedon keräämistä.
Webinaaritallenteen agenda:
- Häiriö- ja arvokysyntä – mistä on kyse?
- Häiriökysynnän vaikutukset liiketoimintaan
- Häiriökysynnän vaikutukset asiakaskokemukseen
- Asiakkaan ääni ratkaisee – teknologian ja tekoälyn avulla sitä voi kuunnella paremmin kuin koskaan
- Häiriökysynnän vaikutukset työntekijäkokemukseen
Webinaarissa mukana
Jani Jokela
COO
Aiwo Digital
Jenni Jokiperä
Director, Customer Experience
Enreach
Titta-Liisa Luoma
Director, Customer Service
Terveystalo
Katso inspiroiva webinaari!
Say hello!
We will be glad to talk to you!
Contact us© 2024 Copyright Enreach