Skip to the main content.
Resources to level up your business communication, CX and customer service skills. Download guides and watch webinars.
Explore our latest articles, partners and AI-driven features.
katso webinaaritallenne
Kokonaisvaltaista ymmärrystä häiriökysynnästä
Miten analysoida asiakaspalvelun kohtaamisia tekoälyn avulla?
KATSO WEBINAARITALLENNEMILLAISIIN PUHELUIHIN YRITYKSENNE ASIAKASPALVELIJAT KÄYTTÄVÄT AIKAANSA?
Tällä tiedolla on merkittävä vaikutus liiketoiminnan kehittämiseen.
Häiriökysyntä on ilmiö, joka vaikuttaa asiakaspalvelun tehokkuuteen. Sen vähentäminen johtaa parempaan asiakaskokemukseen ja tehostaa liiketoimintaa.
Webinaaritalleenteen agenda:
- Häiriö- ja arvokysyntä – mistä on kyse
- Häiriökysynnän vaikutukset liiketoimintaan
- Häiriökysynnän vaikutukset asiakaskokemukseen ja liiketoimintaan
- Asiakkaan ääni ratkaisee – teknologian ja tekoälyn avulla sitä voi kuunnella paremmin kuin koskaan
- Häiriökysynnän vaikutukset työntekijäkokemukseen?
- Kysymykset & vastaukset
Kesto: 45 minuuttia
Webinaarissa mukana
Jani Jokela
COO
Aiwo Digital
Jenni Jokiperä
Director, Customer Experience
Enreach
Titta-Liisa Luoma
Director, Customer Service
Terveystalo
Katso inspiroiva webinaaritallenne!
Say hello!
We will be glad to talk to you!
Contact us© 2024 Copyright Enreach