​Onnistunut monikanavainen ja omnichannel-asiakaspalvelu

Rasittaako tasapainoilu sähköpostien, chattien ja puheluiden välillä? 🎪😫Asiakkaasi saattavat olla samaa mieltä! Perinteinen asiakaspalvelu koostuu usein eri kanavista, jotka eivät ole yhteydessä toisiinsa. Se voi johtaa: Turhautumiseen:...

Lue lisää →

Buukkaus: näin hankit enemmän myyntitapaamisia

Buukkaus eli kontaktointi tarkoittaa tapaamisten sopimista mahdollisten asiakkaiden kanssa. Se on myyntiprosessin käynnistämisen kannalta erittäin...

Lue lisää →

5 keskeistä myynnin trendiä vuodelle 2024: myynnin tulevaisuutta muovaamassa

Vuosi 2024 on täällä ja tuo tullessaan runsaasti uusia myynnin trendejä, joihin jokaisen alalla toimivan kannattaa kiinnittää huomiota. Tällaisten...

Lue lisää →

Usein kysyttyä Outboundista

Outboundin selkeät edut liiketoimintaasi, API-rajapintojen saatavuus ja kirsikat peruspalveluiden päällä – eli kaikki, mitä haluat tietää...

Lue lisää →

Määrä vastaan laatu – ja neljä muuta myynnin trendiä

Kurkista myynnin tulevaisuuteen ilman kristallipalloa! Enreachin Commercial Director Juhamatti Muuraiskangas listaa myynnin tuoreimmat trendit ja...

Lue lisää →

Johda myyntiä tehokkaammin puheludatalla

Myyntiä voi johtaa tarkemmalla tasolla kuin tiesit! Menestyksen ja tehokkuuden perustana ovat nyt automaatio ja aktiivisuuden seuranta – puheludataa...

Lue lisää →

Stina Dansie aikoo poistaa huonot myyntipuhelut Suomesta

Myynnissä ei voita se, joka kontaktoi eniten, vaan se, joka kontaktoi tehokkaimmin. Olen telemarkkinointiyritys Good Call Oy:n toimitusjohtaja ja...

Lue lisää →