Parempi yhteys asiakkaisiin
Enreachin avulla kokoat kaikki keskustelut yhteen paikkaan. Tämä parantaa entisestään asiakaspalvelua, myyntiä ja tiimityötä.
Varaa demo Ota yhteyttäYhteydenpidon taikaa tekoälyn voimalla
Nopeampia yhteyksiä, syvällisempiä oivalluksia
Tekoälyavusteinen puheluiden litterointi muuttaa keskustelut asiakkuustiedoksi, jonka avulla asiakkaat saadaan nopeasti yhdistettyä oikeille asiakaspalvelijoille.
Helppoa itsepalvelua
Tarjoa asiakkaillesi nopeita ja saumattomia ratkaisuja tekoälyllä toimivien chatbottien ja soittajan puhetta ymmärtävän IVR-valikon avulla.
Johda tiedolla, voita tekoälyllä
Tehosta myyntiä ja markkinointia käyttämällä ennakoivaa analytiikkaa kohderyhmien segmentointiin. Ennakoiva analytiikka auttaa kohdentamaan kampanjoita ja parantamaan niiden vaikuttavuutta.
Yli 100 pohjoismaista yritystä luottaa meihin
Embedded Voice
Integroi äänipuhelut jo käytössä oleviin työkaluihin
Integroi äänipuhelut jo käytössä oleviin työkaluihin
Integroimalla äänipuhelut suosikkiselaimiisi, CRM-järjestelmiin ja mobiilisovelluksiin vähennät tarvetta siirtyä sovelluksesta toiseen.
Asiakastukitiimeille
Tee kaikista asiakkaista VIP-asiakkaita
Tunnista soittaja aina etukäteen. Tarjoa yksilöllistä tukea kaikissa kanavissa Enreachin datapohjaisen contact center -pilvipalvelun avulla.
Yhdistetty viestintä
Kestäviä asiakassuhteita kaikissa kanavissa
Tee yhteistyötä ja tarjoa tukea kaikissa kanavissa integroimalla ääni-, video- ja chat-palvelut ja paljon muuta. Näin saat nopeita ja ensiluokkaisia vastauksia.
Myyntitiimeille
Tee enemmän kauppoja tekoälyn avulla
Tehosta myyntiä automaation avulla. Ota kampanjoista kaikki irti ja varmista, että asiakaspalvelijat tavoittavat arvokkaimmat liidit ensimmäisenä.
Success stories
Tapiolan Lämpö making staff both more reachable and more efficient
Group’s customer service obtained communication tools from Enreach, making staff both more reachable and more efficient.
Success stories
25% more effective use of resources for Pohjantähti
Just before entering the ‘new normal’, Pohjantähti decided to differentiate itself by choosing voice as the key channel for customer encounters. This enabled human-to-human touch in all key touchpoints.
Liitä puhekanava sinulle tärkeisiin työkaluihin
SALESFORCE
Myy älykkäämmin ja tarjoa tukea nopeammin
Soita ja vastaanota puheluita suoraan Salesforcessa. Pääset käsiksi puhelutietoihin, muistiinpanoihin ja asiakastietoihin, ja voit niiden avulla parantaa asiakasvuorovaikutusta jokaisen puhelun aikana.
SERVICE CLOUD VOICE
Skaalaa palvelua ja paranna tuottavuutta
Yhdistä saumattomasti puhelu- ja asiakastiedot. Live-puheluiden litterointi mahdollistaa reaaliaikaiset suositukset ja välittömän pääsyn tietoartikkeleihin.
MICROSOFT TEAMS
Käytä Teamsia puhelinjärjestelmänä
Tee Microsoft Teamsista entistä tehokkaampi vahvojen puheominaisuuksien ja kiinteiden puhelinnumeroiden avulla. Soita ja vastaanota puheluita suoraan Teams-käyttöliittymästä.
MICROSOFT DYNAMICS 365
Liitä puhelut Dynamics 365:een
Lisää puhelutoiminto Dynamics 365:een, ja tee asiakaskommunikaatiosta helpompaa. Kun pääset nopeasti käsiksi tarvitsemiisi tietoihin, voit tarjota asiakkaille entistä parempaa palvelua.
Enreach tuo asiakkaat ja tiimit yhteen
Yhteistyökumppanisi Pohjoismaissa
Enreachillä on 2 miljoonaa käyttäjää maailmanlaajuisesti, ja meihin luottaa yli 100 pohjoismaista yritystä. Voimme tarjota myös sinun yrityksellesi parhaat mahdolliset pilviratkaisut.
Parhaimmisto luottaa meihin
Monet merkittävät brändit, kuten Finnair ja Volvo, ovat valinneet meidät kumppanikseen sujuvoittamaan yrityksensä viestintää, mikä kertoo siitä, että olemme luotettava valinta.
Vastaamattomia puheluita? Ei ikinä!
Ainutlaatuisen mobiiliverkko-operaattoriosaamisemme ansiosta sekä mobiiliverkon ja kiinteän verkon yhdentymisen myötä, voit luottaa, että jokaiseen puheluun vastataan ja että kaikki tiedot tallennetaan samaan CRM-järjestelmään.
Älykästä tietoa käden ulottuvilla
Tee älykkäämpiä päätöksiä ja paranna myyntiä ja asiakaspalvelua hyödyntämällä äänipuhelutietoja.
Yhdessä voimme vaikuttaa
Etsimme aina uusia kykyjä liittymään työlleen omistautuneeseen ja asiantuntevaan tiimiimme. Meillä on yhteinen päämäärä, me arvostamme toisiamme ja viihdymme yhteisessä työpaikassamme.
Liity joukkoommeThe hub of contact magic
Täältä löydät asiantuntijoiden vinkit siihen, miten liiketoimintaa voi kasvattaa tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua, kehittämällä tehokkaita myyntistrategioita ja parantamalla yrityksen viestintää.