Tuo puhe osaksi Salesforcen monikanavaratkaisua
Tarjoa parempaa tukea, kasvata myyntiä ja vahvista asiakaskohtaamisia käyttövalmiin integraatiomme avulla
VARAA DEMOEnreach auttaa kasvattamaan myyntiä ja vähentämään asiakkaiden vaihtuvuutta
Parannat asiakasuskollisuutta ja lisäät myyntiä, kun voit tarjota paremman puhekanavakokemuksen, kuten mielekkään keskustelun ihmisen kanssa odotusmusiikin ja käsikirjoitetun persoonattoman puheen kuuntelun sijaan.
- Dataa hyödyntämällä voit parantaa ensikontaktin ratkaisuastetta (fcr) ja tarjota asiakkaillesi henkilökohtaisen ja merkityksellisen kokemuksen jokaisella yhteydenotolla.
- Reitityksen avulla varmistat, että tärkeiden asiakkaiden yhteydenotot ohjataan yrityksessä oikeille henkilöille ja että parhaita asiakkaita ei jätetä odottamaan linjoille.
- Kun ymmärrät asiakkaiden aiempia käyttäytymismalleja ja mahdollisia tarpeita, voit muuttaa tukipalvelutilanteet myyntimahdollisuuksiksi.
Kaikki puhelutietosi tallennetaan ja analysoidaan
Puhelutietojen analysoinnin avulla voit koota ja analysoida kaikki vuorovaikutustilanteet ja oivaltaa asioita, jotka saattaisivat muuten jäädä huomaamatta ja kuulematta. Puhelutietoja hyödyntämällä voit tarjota laadukkaampia ja tehokkaampia palveluja puhelimitse.
Kun asiakkaat kokevat saaneensa ensiluokkaista palvelua useilla kanavilla ja heidän aiemmat vuorovaikutustilanteensa ovat tiedossa, tarjoutuu erinomainen mahdollisuus myydä lisää palveluja.
Puhe edellä
Puhekanava on tärkeässä roolissa missä tahansa organisaatiossa. ”Kun hätä on suurin, asiakas tarttuu puhelimeen.”
Monikanavainen palvelu
Yhdistä kaikki kanavasi yhdeksi ratkaisuksi ja anna asiakkaan valita itselleen mieluisin yhteydenottokanava.
Asiakaskokemus
Onnistunut vuorovaikutus takaa asiakastyytyväisyyden. Kaikista vuorovaikutustilanteista kerätyt tiedot ovat käytettävissä myöhempää seurantaa varten.
Räätälöi keskusteluja
Hoida enemmän puheluita ja paranna asiakaskokemusta
Enreach yhdistää kaikki keräämäsi keskustelutiedot, jotta voit muokata keskusteluita asiakkaiden henkilökohtaisten mieltymysten mukaan. Asiakkaiden tyytyväisyys kasvaa, kun he kokevat tulevansa nähdyksi ja kuulluksi. Sen ansiosta asiakasvaihtuvuus vähenee ja saat lisättyä myyntiä. Lisäksi saat asiakkaat useammin palaamaan ja jatkamaan asiakassuhdetta.
Monikanavainen viestintä
MAKSIMOI KAMPANJOIDESI HYÖTY MONIKANAVAISELLA LÄHESTYMISTAVALLA
Tavoita asiakkaat heidän suosikkikanavallaan ilman tiedon pirstaloitumista ja menetystä. Olipa kyseessä chat- tai sähköpostikeskustelu, itsepalvelu tai lanka- tai matkapuhelimesta tuleva puhelu, Enreach tarjoaa monikanavaista keskustelua suoraan Salesforcessa.
Lisää myyntiä ja kasvata puheluiden onnistumisprosenttia yhdistämällä asiakastiedot ja älykkäät outbound-ominaisuudet. Nopeuta prosessiasi Salesforcesta löytyvällä click-to-dial-toiminnolla. Voit järjestää ja kohdistaa liidisi älykkäästi ja tehostaa outbound-myyntiäsi. Johda outbound-toimintaasi selkeästi asetetuilla kpi-mittareilla ja tosiasioihin perustuvalla tiedolla. Työntekijäsi arvostavat mutkatonta ohjelmistoa!
Tekoälypohjainen ratkaisu
Hyödynnä datayhdistelmiä, jotka kertovat asiakkaasta eniten
Seuraa esimerkiksi myyntipuheluista, asiakaspyynnöistä, myyntikyselyistä ja tukipalvelulle lähetetyistä kysymyksistä kottuja tietoja, ja yhdistä ne muuhun Salesforcesta kerättyyn tietoon. Näin saat asiakkaasta kattavan tekoälypohjaisen kuvan reaaliajassa.
Pilvipohjainen ja ketterä
Yritystason ominaisuudet, asiakastason helppous
Uskomattoman ketterä pilvipohjainen alustamme tarjoaa puheluominaisuuksia kiinteän ja mobiiliverkon puheluille sekä puhelinpalvelukeskuksen puheluille.
✓ puhelun reititys
✓ puhelujonon hallinta
✓ pilvioperaattori kiinteille ja mobiiliverkoille
✓ IVR (interactive voice response)
✓ puhelun tallennus ja paljon muuta
Paikalla silloin kun tarvitset - näkyvissä vain kun haluat
Haluatko tietää lisää?
Meillä on ratkaisu kaikkiin viestintätarpeisiin tiimien yhteistyöstä asiakkaiden palvelemiseen ja liiketoiminnan tehostamiseen. Jutellaan yhdessä lisää siitä, mitä tarvitset. Odotamme innolla kuulevamme sinusta lisää!
Ota yhteyttä