Skip to the main content.

take-coontrol-of-your-meetings-2

Your essential toolkit for smarter, data-driven customer communication.

Explore Enreach's integrated AI-driven features now!

NAV-Ai-for-customer-service

explore

Resources to level up your business communication, CX and customer service skills. Download guides and watch webinars.

news

Explore our latest articles, partners and AI-driven features.

Download our updated guide now!

CustomerService_Guide_Cover-1

Wau-kokemuksia luomassa

1.12.2023 KLO 14.00, Mannerheimintie 117, M117-talo

WAU-kokemusten luominen ei tapahdu itsestään, eikä se saisi olla vain yksittäisten sankareiden tehtävä. Tarvitaan selkeät prosessit ja tehokkaat työkalut, jotta asiakasrajapinnassa vapautuu aikaa asiakkaan kuuntelemiseen ja yksilöllisten tarpeiden täyttämiseen.

Mukana inspiroivassa iltapäivässä Baronan Tiina Mattila ja Finnairin Taina Kunelius kertomassa, miten he ovat onnistuneet rakentamaan johdonmukaisen tavan kohdata asiakkaansa.

 

AIKATAULU 

Klo 14.00
Tervetuloa & johdatus päivän teemaan

Kohtaamismielikuvaa kehittämässä: fiksumpi toiminta ja henkilöstökokemus liiketoiminnan menestystekijöinä.
Tiina Mattila, Head of Operational Excellence, Barona

Barona

 

Contact centerin asiakaspalvelun digiloikka, miten viedä asiakaspalvelu uudelle tasolle
C
ase Finnair
Taina Kunelius, Head of before and After Journey CX, Finnair

Finnair


Ratkaisuja asiakaskokemuksen kehittämiseksi
Modernit työkalut ja prosessit käytännössä - mahdollisuus tutustua demoihin

Enreach-logo-horizontal-indigo

 

17.00
Tilaisuus päättyy

Pysy aina ajan tasalla.

Tilaa uutiskirjeemme ja kuule ensimmäisenä, mistä puhutaan.