Company-wide solution for multichannel customer service.
Your essential toolkit for smarter, data-driven customer communication.
Resources to level up your business communication, CX and customer service skills. Download guides and watch webinars.
Explore our latest articles, partners and AI-driven features.
Wau-kokemuksia luomassa
1.12.2023 KLO 14.00, Mannerheimintie 117, M117-talo
WAU-kokemusten luominen ei tapahdu itsestään, eikä se saisi olla vain yksittäisten sankareiden tehtävä. Tarvitaan selkeät prosessit ja tehokkaat työkalut, jotta asiakasrajapinnassa vapautuu aikaa asiakkaan kuuntelemiseen ja yksilöllisten tarpeiden täyttämiseen.
Mukana inspiroivassa iltapäivässä Baronan Tiina Mattila ja Finnairin Taina Kunelius kertomassa, miten he ovat onnistuneet rakentamaan johdonmukaisen tavan kohdata asiakkaansa.
AIKATAULU
Klo 14.00
Tervetuloa & johdatus päivän teemaan
Kohtaamismielikuvaa kehittämässä: fiksumpi toiminta ja henkilöstökokemus liiketoiminnan menestystekijöinä.
Tiina Mattila, Head of Operational Excellence, Barona
Contact centerin asiakaspalvelun digiloikka, miten viedä asiakaspalvelu uudelle tasolle
Case Finnair
Taina Kunelius, Head of before and After Journey CX, Finnair
Ratkaisuja asiakaskokemuksen kehittämiseksi
Modernit työkalut ja prosessit käytännössä - mahdollisuus tutustua demoihin
17.00
Tilaisuus päättyy
Pysy aina ajan tasalla.
Tilaa uutiskirjeemme ja kuule ensimmäisenä, mistä puhutaan.
Say hello!
We will be glad to talk to you!
Contact us© 2025 Copyright Enreach