Enreach for Service Cloud Voice uudistaa asiakaspalvelun

Enreach – Salesforce Service Cloudin ainoa puheratkaisukumppani Pohjoismaissa – yhdistää puhelut, digitaaliset keskustelut ja CRM-tiedot. 

VARAA DEMO
ENREACH FOR SERVICE CLOUD VOICE

Asiakaspuhelut hoituvat suoraan Salesforcessa

Kaikki tarvitsemasi tiedot ilmestyvät näytölle, kun vastaanotat puhelun. Tarjoa asiakaspalvelijoillesi oikotie yksilöllisiin asiakaskohtaamisiin ja älykkäisiin jatkotoimiin.

 

 

ServiceCloudVoice

 

icon8

Ainoa Service Cloud Voice -kumppani Pohjoismaissa

SMS

Enreach on mobiililiittymä- ja puhelinoperaattori

icon9

Edistyneet reaaliaikaiset analyysi- ja raportointiominaisuudet

Control

Saat alueellista asiantuntemusta osana räätälöityä Salesforce-integraatiota.

Voice_first

Saumaton mobiili-integraatio takaa, ettei yksikään asiakaspuhelu jää vastaamatta.

icon2

Saat suoraa tietoa päätöksenteon tueksi ja palvelun parantamiseksi.

OMNICHANNEL-PALVELU

Ei enää ohjelmasta toiseen hyppimistä

Tarjoa asiakaspalvelijoillesi yhtenäinen Omnichannel-kokemus – ja kaikki tapahtuu Salesforcen kautta. Enää ei tarvitse vaihdella ohjelmien välillä, vaan kaiken voi hoitaa saumattomasti Salesforcen omassa käyttöliittymässä. 

No-more-juggling-screens

ENTISTÄ PAREMPI ASIAKASKOKEMUS 

Henkilökohtaisempaa palvelua

Asiakaspuhelut reititetään älykkäästi Salesforce-tietojen ja kunkin asiakkaan yksilöllisen tilanteen perusteella. Kun asiakas soittaa, asiakaspalvelijoille tarjotaan kokonaiskuva – ostohistoriasta kanta-asiakaspisteisiin. Näin he voivat tarjota palvelua, joka saa jokaisen asiakkaan tuntemaan itsensä tärkeäksi.

Deliver-more-personalized-service

AUTOMAATIO 

Muuta puhedata toiminnaksi

Enreach parantaa Service Cloud Voicea entisestään litteroimalla puhelut reaaliaikaisesti. Litteroinnin avulla on mahdollista antaa asiakkaille suosituksia jatkotoimista jo puhelun aikana ja päästä heti käsiksi tietopankkien artikkeleihin. 

Turn-voice--data-into-actions-with-AI

OIVALLUKSIA

Hyödynnää puheluista kerätty data oikein

Puheluista tehdyt litteroinnit ja äänitallenteet säilytetään, mukaan lukien mobiilipuhelut. Näistä saatua tietoa voidaan hyödyntää asiakaspalvelun ja liiketoiminnan tehostamiseen. 

Unlock-insights-with-post-call-data

Katso, miten Enreach for Service Cloud Voice toimii 

Demovideollamme näet, miten Enreach toimii saumattomasti Service Cloud Voicen kanssa ja muuttaa koko asiakaspalvelusi. 

 

Miksi kannattaa valita Enreach for Service Cloud Voice? 

Ainoa Service Cloud Voice -kumppani Pohjoismaissa

Salesforce AppExchangen virallisena puheratkaisukumppanina Enreach yhdistää puhelut saumattomasti Salesforceen ja varmistaa, että keskustelut ovat tehokkaita ja oivaltavia.

Salesforce Voice -integraatio perustuu pitkäaikaiseen asiantuntijuuteen

Salesforcen itsenäisenä ohjelmistokehittäjäkumppanina Enreachille on karttunut vuosien asiantuntemus. Sen pohjalta olemme voineet tarjota suurelle määrälle asiakkaita käänteentekeviä ratkaisuja. Tuotetarjontamme yhdistää vuosien kokemuksen ja menestyksen uudenlaisiin innovaatioihin.

Yli sata pohjoismaista yritystä luottaa Enreachiin

Useat merkittävät yritykset, kuten Finnair, Volvo ja Fonecta, luottavat kykyymme tehostaa viestintää ja parantaa tuottavuutta koko yrityksen tasolla.

Mobiilioperaattorin toiminnot samassa paketissa

Koska Enreach on myös mobiilioperaattori, voimme tarjota palveluita, joiden ansiosta käyttäjät ovat tavoitettavissa myös silloin, kun he eivät ole työpöytänsä ääressä. Näin taataan, ettei yksikään puhelu jää vastaamatta ja kaikki puheludata saadaan kerättyä ja tallennettua Salesforceen.

Varaa ilmainen, henkilökohtainen demo jo tänään!