Löydät täältä ladattavat oppaamme, tulevat tapahtumat, uutiset ja menneet webinaarit. Materiaalit ovat englanniksi.
Lue blogistamme uusimmat artikkelit ja tutustu asiakkaisiimme.
Webinaari 9.2.2024 KLO 9-10
Kokonaisvaltaista ymmärrystä asiakaskohtaamisista
Miten analysoida asiakaspalvelun kohtaamisia tekoälyn avulla?
Ilmoittaudu webinaariinTiedätkö, millaisiin puheluihin yrityksenne asiakaspalvelijat käyttävät aikaansa?
Tai miten iso vaikutus tällä tiedolla on koko liiketoiminnan kehittämiseen?
Entä tiedätkö, mitä on häiriökysyntä ja kuinka sitä voi vähentää?
Tervetuloa webinaariimme, jossa asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisen kokeneet asiantuntijat keskustelevat aiheen tiimoilta. Kuulet myös, miten tekoälyn avulla analysoidaan asiakaskohtaamisia ja viedään puheludatan hyödyntäminen kokonaan uudelle tasolle ilman manuaalista tiedon keräämistä.
Webinaarissa mukana
Jani Jokela
COO
Aiwo Digital
Jenni Jokiperä
Director, Customer Experience
Enreach
Titta-Liisa Luoma
Director, Customer Service
Terveystalo
Ovatko nämä kysymykset tuttuja organisaatiossanne?
Jos vastaat kyllä, niin tule webinaariin kuulemaan, miten niitä voidaan jo nyt ratkaista!
Miten tunnistaa puhelumassasta arvoa tuottavat ja häiriökysyntää olevat yhteydenotot?
Mistä asioista asiakkaat joutuvat ottamaan usein yhteyttä?
Miksi työpyyntöjä ei saada käsiteltyä kerralla ja käsittelyajat ovat pitkiä?
Miten voisimme hyödyntää tehokkaammin puhelutallenteita asiakaskohtaamisten analysoinnissa?
Mitä vaatimuksia puheludatan laadulle on, jotta se on tehokkaasti analysoitavissa?
Ilmoittaudu webinaariin!
Hei siellä!
Meistä olisi mukava kuulla sinusta
Ota yhteyttä© 2024 Copyright Enreach