Tehosta keskusteluja tekoälyllä

Tutustu Enreachin tekoälypohjaisiin ominaisuuksiin, joiden avulla parannat asiakastukea, myyntiä, markkinointia ja tiimityöskentelyä.

Varaa demo Ota yhteyttä

Tekoäly joka tekee ihmeitä

Tekoäly kuuluu kokonaisuuteen – Enreachillä tekoäly toimii saumattomasti tiimi- ja asiakaskeskustelujen osana.

ImproveCustomerExperience
Tekoäly asiakastuen apuna

Tekoäly käyttää CRM-tietoja tunnistamaan soittajan mieltymykset (valitun kielen, asiakassegmentin, ostohistorian) välittömästi ja parantaa näin asiakastukea. Asiakkaat yhdistetään oikealle asiakaspalvelijalle nopeasti ilman monimutkaista puhelinvalikkoa.

admin-tooling-api
Tekoäly osana myynnin ja markkinoinnin automaatiota

Paranna myyntiä ja markkinointia tekoälyllä, joka pystyy ennakoimaan asiakkaiden tarpeita, tekee yhteydenpidosta yksilöidympää ja auttaa automatisoimaan rutiinitehtäviä. Näet, kuinka myynti nousee ja tiimien työskentely tehostuu entisestään.

Post_25_twitter
Tekoäly tiimityön tukena

Tekoäly auttaa tehostamaan tiimityötä: mobiilipuhelut litteroidaan ja mobiili- sekä Teams-keskustelut tallennetaan. Kaikki tämä data integroidaan CRM-järjestelmään. Tärkeät keskustelutiedot ovat näin käden ulottuvilla riippumatta siitä, missä tiiminjäsenet tekevät työnsä.

Enreachin 3 tekoälyn pilaria

 

Enreachin tekoälyn kolme pilaria

Enreachin tekoäly tekee liiketoiminnastasi älykkäämpää; sen avulla saadaan datasta enemmän irti ja voidaan tarjota yksilöllisempää viestintää.

Lue lisää blogistamme: AI in action

Tekoälyavusteinen puheluiden litterointi

Puheluista luodaan kattavat litteroinnit, joista saadaan olennaista tietoa CRM-järjestelmiin, kuten Salesforceen ja Dynamicsiin. Litterointien avulla voidaan tarjota reaaliaikaisia suosituksia jatkotoimista. Litterointi myös varmistaa, että kaikki keskustelut tallentuvat asiakastietoihin.

CRM:n ja tekoälyn yhdistäminen

Tekoälyintegraatiot tarjoavat ennakoivaa analytiikkaa, automatisoitua tehtävien hallintaa ja yksilöllisiä asiakaskohtaamisia. Näiden toimintojen avulla tekoäly mullistaa asiakkuudenhallinnan yrityksissä.

Keskusteleva tekoäly

Intuitiiviset chatbotit ja IVR-valikot auttavat tarjoamaan saumatonta asiakasviestintää. Älykkään IVR-valikon avulla asiakkaat voivat kertoa, mitä he haluavat tai tarvitsevat ja heidät voidaan helposti ja nopeasti yhdistää oikealle osastolle tai asiakaspalvelijalle.

Embedded Voice

Integroi äänipuhelut suosikkijärjestelmiisi

Embedded Voice by Enreach tehostaa viestintää tekoälypohjaisten ominaisuuksien avulla. Puheentunnistus muuntaa saumattomasti äänen tekstiksi, tekstistä puheeksi -toiminto tarjoaa luonnolliselta puheelta kuulostavia vastauksia ja puheluiden litterointi ja analyysi tuottavat syvällisiä oivalluksia. CRM-tietoihin pohjaavan älykkään puheluiden reitityksen ansiosta puhelut myös yhdistetään tehokkaasti.

Tutustu Embedded Voice -ratkaisuun →

Voice-services-for-any-device-1

Outbound

Tee enemmän ja nopeampia kauppoja tekoälyn avulla

Outbound by Enreach nopeuttaa myyntiprosessia. Älykkäät soittojärjestelmät voivat soittaa satoja puheluita lyhyessä ajassa. Siten ne varmistavat, että asiakaspalvelijat saavat nopeasti yhteyden mahdollisiin uusiin asiakkaisiin. Asiakaspalvelijoiden hallintapaneeli näyttää aina vain seuraavan puhelun kannalta tarpeelliset tiedot, mikä lisää asiakaskohtaamisten tehokkuutta.

Tutustu Outboundiin →

collaboration-callcenter

Flows

Älykkään automaation avulla tavoitat enemmän ja parempia liidejä 

Flows-työkalu tekee tekoälyn avulla markkinoinnista älykkäämpää ja tehokkaampaa. Se jaottelee potentiaaliset asiakkaat automaattisesti ryhmiin yksilöllistä viestintää varten ja analysoi markkinoinnin vaikuttavuutta. Työkalu auttaa löytämään parhaat tavat, joilla tavoitat yleisösi.

Tutustu Flows-työkaluun →

flows-mobile-tint

Tekoälyn avulla homma hoituu

Tekoälyavusteinen puheluiden litterointi

Muuta jokainen keskustelu arvokkaaksi CRM-dataksi. Datan avulla parannat asiakaspalvelijoiden tehokkuutta ja saat tärkeää lisätietoa heidän työskentelystään.

Älykäs yhteydenottojen reititys

Ohjaa asiakkaat suoraan oikeille asiakaspalvelijoille erityistaitojen, työmäärän tai pisimmän joutoajan perusteella.

Automatisoidut kampanjat

Ennalta määriteltyjen työnkulkujen avulla tehostetaan yrityksen markkinointia ja varmistetaan oikea-aikainen ja asianmukainen yhteydenpito. Tämä helpottaa asiakasviestintää ja parantaa myyntiä.

Ennakoiva soittojärjestelmä lähteville puheluille

Optimoi myynnin tehokkuus ennakoimalla, milloin asiakaspalvelijat ovat käytettävissä ja soittamalla numeroihin automaattisesti. Tämä lisää yhteydenottojen määrää ja myyntimahdollisuuksia.

Automaattiset yhteenvedot puheluista

Jokaisesta puhelusta on heti saatavilla lyhyt yhteenveto, josta voi lukea puhelun keskeiset asiat ja toimet. Tämä helpottaa tiedon hakemista ja seurantaa.

Asiakastietoalusta

Yhteydenpito asiakkaiden kanssa on helpompaa, kun heidän toiminnastaan ja mieltymyksistään on saatavilla syvällistä tietoa. Liiketoimintastrategiaa voidaan näin mukauttaa kerätyn tiedon avulla.

Palkittu keskusteleva tekoäly 

Enreach on saanut Frost & Sullivanin myöntämän Enabling Technology Leadership Award -palkinnon tekoälypohjaisista ratkaisuistaan. Palkinto on tunnustus Enreachille sen tekoälyn parissa tekemästä uraauurtavasta työstä, jolla pyritään parantamaan asiakasarvoa ja -tyytyväisyyttä.

Lue lisää →

Frost

Tietoturva ja laatu, joihin voi luottaa

Vahvat tietoturvaprotokollat

Enreach tarjoaa kaikki luotettavan tekoälyn tuomat hyödyt sekä yritystason tietoturvan, yksityisyyden suojan ja vaatimustenmukaisuuden. Näin suojaamme asiakastietoja tekoälypohjaisissa palveluissamme.

Lue lisää täältä →

AI-Data-Security

Tekoälypohjainen asiakaspalvelu tarvitsee laadukasta dataa.

Tekoälydatan laadunhallinta

Quality data makes all the difference—faster analytics, quicker responses. Here’s how we make sure our AI solutions stand out.

Lue lisää täältä →

robot-handshake-human-background-futuristic-digital-age

Opas:
Tekoälyn ja automaation kehittyminen asiakaspalvelutyössä.

Haluatko tehostaa asiakaspalveluasi tekoälyn avulla? Uusimmassa raportissamme on asiantuntijoiden vinkkejä ja eurooppalaisten yritysten menestystarinoita.

Lataa opas maksutta

Haluatko nähdä, miten tekoäly toimii käytännössä?

Kiinnostavatko Enreachin tekoälypohjaiset ratkaisut? Jutellaan aiheesta! Asiantuntijamme vastaavat kysymyksiisi ja näyttävät, miten työkalumme voivat parantaa yrityksesi viestintää. Ei huolta, emme odota sitoutumista. Haluamme vain esitellä tekoälyn tuomia mahdollisuuksia.

Ota yhteyttä ja jutellaan lisää!